دانلود بازی اکشن GUN به سبک وسترن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
17:49
دو شنبه 26 تير 1396

بازی تفنگ Gun

بازی اسلحه ( به انگلیسی Gun ) عنوان یک بازی ویدیویی به سبک وسترن است که در سال ۲۰۰۵ (میلادی) برای کنسول های گیم کیوب ، ایکس باکس ، پلی استیشن ۲ ، ایکس باکس ۳۶۰ و ویندوز و پس از مدتی برای پلی استیشن همراه منتشر شد .

این بازی به سبک سوم شخص اکشن می باشد اما بازیکن این قابلیت را دارد که به حالت اول شخص نیز به بازی ادامه دهد .این بازی تنها به این دلیل طراحی شده است تا بازیکنان سطح بالای بازیهای کامپیوتری را با دنیای ماجراهای یک گاوچران آشنا کند. Gun همچون داستانهای کلاسیک وسترن، روایت انتقام و مردان شجاع است. روایتی که شما هنرپیشه نقش اول آن خواهید بود.Colton White، مردی است که با دروغ و تزویر از میراث زندگی خود محروم شده است و اکنون در تلاش است تا سرنوشت خویش را تغییر دهد و به آن چیزی بدل شود که می خواهد. پایان داستان به گونه ای آزادانه و باز طراحی شده است.همچنین فضای بازی به گونه ای گسترده ساخته شده تا بازیکن هیچ حد و مرزی برای جستجو در برابر خویش نداشته باشد. هر مرحله، انوع خاصی از سبک بازی را همچون حرکات مخفیانه، تیر اندازیهای دقیق و ماهرانه و سواری بر اسب ارائه می دهد.شما این توانایی را خواهید داشت تا Cotton Whit را به مردی دلاور همچون قهرمانان قدیمی تبدیل کنید. مردی که یاور بی گناهان است و خود را وقف عدالت کرده و یا سواری تنها و کینه توز که تنها به فکر نجات خویش است. داستان بازی بر اساس مجموعه ای از مراحل بزرگ شکل می گیرد، اما در این میان تعداد زیادی ماموریت فرعی نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا بواسطه آنها تواناییهای قهرمانتان را افزایش دهید. پول و دیگر امکاناتی که در بازی به آن نیاز دارید را می توانید از طریق جمع آوری جوایز، برنده شدن در شرط بندی و یا هر طریق ممکن دیگر بدست آورید.

بازی گان Gun

داستان بازی:

شخصیت اصلی بازی، Colton White نام داشته و پدری به نام Ned White دارد و در غرب وحشی از کار هایی مانند ماهیگیری و شکار زندگی خود را در کمال آرامش می گذرانند و ماجراجویی خاصی ندارند. Colton در یکی از کشتی ها با دختری به نام Sadie آشنا می شود. پس از مدتی نیرو های مخالف وارد این کشتی می شوند و به خاطر نژاد پرستی، این دختر را می کشند. Ned نیز از این حادثه بازی GUN در امان نمی ماند و جان خود را قدای پسرش می کند و در همان کشتی کشته می شود.

بازی اسلحه Gun

پس از این واقعه تلخ، Colton تصمیم می گیرید تا علل این حادثه را بررسی کرده و از افرادی که در قتل پدرش دست داشتند، انتقام سختی بگیرد. کاربر در بازی GUN باید به این کاراکتر کمک کند تا به هدف خود برسد. ولی رسیدن به این هدف کار ساده ای نبوده و ساعت ها زمان می خواهد تا عوامل شرور را به قتل برساند و از آن ها انتقام بگیرد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS : Windows® ۷ / Vista / XP
Processor : Pentium 4 1.8GHz – Athlon XP 1600
RAM : ۲۵۶ MB
Graphics : DirectX 9 – GeForce 6500 – Radeon Xpress 1200 Series
Hard Drive : At least 3 GB of free space

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام بازی: GUN

حجم برنامه حجم بازی: ۹۰۹MB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود


تعداد بازدید از این مطلب: 1058
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
بازدید : 1058

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر